Descripció
ORIGINAL I LLUMINOSA CASA A BELLATERRA
Casa de disseny sorprenent dels anys setanta, remodelada en 2003 i recentment actualitzada en algunes estances, disposa de 505 m2 i se situa en parcel·la de 1.480 m2, a la zona Nord-Est de Bellaterra. Només accedim al vestíbul de l’habitatge ens dóna la benvinguda una espectacular panoràmica de jardí. La sensació d’amplitud perdura en l’amplíssim i envidrat saló menjador de 62 m2 a dues altures, que s’inunda de la llum exterior. Des d’allà accedim al jardí travessant un acollidor porxo. A l’esquerra del menjador hi ha la cuina que es connecta a través d’unes escales a la zona d’aigües, rebost i estenedor obert. A la dreta del vestíbul tenim l’accés a la primera planta (semi planta), on se situen una habitació doble amb zona de despatx i un bany que l’assisteix, una habitació doble amb golfes, una altra habitació doble i un bany que comparteixen. A la segona planta s’ubica un despatx tipus dúplex amb vista a la sala de la primera planta i sortida a la terrassa i pujant unes poques escales (semi planta) s’arriba a l’habitació principal amb bany en suite i sortida a la terrassa superior solàrium de 15 m. A la planta soterrània tenim una habitació polivalent, un traster, un gimnàs i una sauna finlandesa.
El jardí és bellíssim, amb grans arbres, molt privat, pla i espaiós. Un lloc que convida al descans. Deixa’t sorprendre per aquesta original casa amb un màgic jardí!
DESCRIPCIÓ UBICACIÓ:
Bellaterra està situada en el millor enclavament estratègic del Vallès entre les poblacions de Sant Cugat, Sabadell, Sant Quirze i Cerdanyola. Amb accés directe a les autopistes C-58 i l’AP-7 / B-30 ens permet entrar a Barcelona en menys de 12 i 20 minuts respectivament. Envoltada d’Universitats (UAB, UIC I ESADE …), dels col·legis Internacionals més prestigiosos (Àgora, Europa Internacional School, Escola Waldof Steiner, la Vall, Viaró, Col·legi Japonès de Barcelona …), de centres esportius (Cercle Sabadellès, Club Bellaterra i SAF de la UAB, Camp de golf del Vallès …) i de parcs empresarials (Sabadell Parc empresarial Sant Pau, Polígon Industrial Can Sant Joan a Sant Cugat, Parc Tecnològic del Vallès a Cerdanyola …), a més és a 5 min d’hospitals (Parc Tauli, Hospital General de Catalunya), de centres comercials i d’oci (IKEA, Corte Inglés, cinemes …). Tot això fa d’aquest paratge un lloc privilegiat per combinar treball i vida familiar en un entorn natural.
Compta a més amb estació dels Ferrocarrils de la Generalitat i els serveis propis d’una petita població (farmàcia, oficina bancària, Església, restaurants, supermercat, …). De la porta de casa fins a on vulgui en menys de 10 minuts!
El producte està promocionat per MAS I FILL PATRIMONIA, que gestiona inmuebles des de 1932.
Persona de contacte Carmen Hernández.